Omsvøb er der nok af. Så her får de kniven.

Velkommen TO-THE-BONE. En blog, der fungerer som overløbs-

ventil for mit venlige tekstforfatter-site www.indtilbenet.dk
TO-THE-BONE opsamler mine mere eller mindre aktuelle og, i alle tilfælde, stærkt subjektive refleksioner over ord, tekster, reklame, kommunikation, medier og livet som freelance-tekstforfatter. Plus det løse. For nu at være på den sikre side.
Indlæggene har det lidt ligesom nedbøren over vores fælles 43.090 kvadratkilometer: de kommer dryppende, når et eller andet har ophobet sig i så stor mængde, at selv en tilsyneladende ubetydelig påvirkning kan prikke hul på reservoiret.
Derfor skal du ikke regne med daglige eller bare regelmæssige indlæg. Til gengæld er du meget velkommen til ikke blot at læse, men også kommentere mine skriverier. Gerne pågående, polemisk og/eller provokerende. Så bloggens gennemgående tone ikke udvandes.

Niels Peter Lorentsen

torsdag den 6. november 2008

Krads tilbage!

For omkring tre uger siden skrev jeg mit i seneste blog-indlæg om finanskrisens ringe i vandet, der havde gjort mit arbejdsliv ubehageligt stille.
Men problemer er vel for f..... til for at blive løst, så i de efterfølgende dage arbejdede jeg med en idé til at vende krisen til en fordel. Den var egentlig ikke vanvittig vanskelig at finde, og den følgende weekend skrev jeg tekst til en helt ny version af indtilbenet.dk. Som blev lagt på nettet midt i ugen efter.
Konceptet for sitet er "Tænk krisen ind i din kommunikation", og efter at have sendt et par nye annoncer i kredsløb på Google AdWords kan jeg konstatere, at det ramte målgruppen. Der kommer til stadighed henvendelser fra nye kundeemner, som for nogles vedkommende også er blevet til kunder.
Moralen? Jeg kan se to-tre forskellige. Den første kunne være, at "intet er så galt, at det ikke er godt for et eller andet". Den anden, at "man skal rejse sig ved det træ, man lige er blevet rystet ned fra". Og den tredie? "Krads tilbage!"
- Hermed fik du så også forklaringen på min lange radiotavshed, som altså skyldes fornyet, debiterbar travlhed ved tastaturet.

Ingen kommentarer: